نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

مصاحبه کامل برانکو ایوانکوویچ پس از حذف عمان | هواداران پرسپولیس سورپرایز شدند

  • کد خبر: ۲۰۸۲۸۴
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
مصاحبه کامل برانکو ایوانکوویچ پس از حذف عمان | هواداران پرسپولیس سورپرایز شدند
برانکو ایوانکوویچ پس از حذف تیم ملی عمان از جام ملت‌های آسیا صحبت‌هایی پیرامون مذاکره و احتمال بازگشتش به پرسپولیس انجام داد.

به گزارش شهرآرانیوز، برانکو ایوانکوویچ شب گذشته پس از حذف تیم ملی عمان از جام ملت‌های آسیا و برکناری‌اش از این تیم مصاجبه مفصلی انجام داد که با صحبت‌هایش درباره احتمال بازگشتش به پرسپولیس هواداران سرخ‌پوشان پایتخت را سورپرایز کرد.

شما به پایان کارتان در عمان رسیدید؟
برانکو: چیزی که برای من واضحه اینه که همه چیز بیش از یک ماهه که روشنه. چون از لحاظ منطقی هم قراردادم یک فوریه تموم می‌شه که باید فرایند تمدید پیش از اردو و مسابقات صورت می‌گرفت. چیزی که من رو خرسند می‌کنه اینه که بازیکنان به بهترین شکل و بالاترین سطح خودشون رو در این مسابقات نشان دادند. من و کادرفنیم، با حرفه‌ای‌گری تمام به کار خودمون ادامه دادیم و تا آخرین روز حضور در مسابقات کار خودمون رو پیش بردیم به‌خاطر عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم و پیشرفت زیادی رو هم شاهد بودیم. من به‌شخصه بابت این چهارسال حضور و کارم با بازیکنان عمانی خوشحالم.

نوع برکناریتون به‌صورت یک توییت در حساب رسمی فدراسیون بود. آیا به‌صورت مستقیم بعد از اتمام بازی هم به ایشون ابلاغ شد؟
برانکو: نه؛ کسی به من چیزی ابلاغ نکرد، ولی چیز عجیبی نبود. از این فرصت استفاده می‌کنم و از مسئولان فوتبال عمان بابت این چهار سالی که در کنار هم بودیم تشکر می‌کنم و در این مدت از کار لذت بردم.

شما یک مربی بزرگ و معروف هستید در منطقه، اما فوتبال‌دوستان عمانی بابت عدم دعوت یک‌سری بازیکنان به اردو عصبانی هستند مثل گلزن تیم الفیصلی. پاسخ شما چیه به این انتقادات؟
برانکو: طبیعیه همیشه بابت دعوت یک‌سری بازیکنان و یک‌سری دیگه چالش و اختلاف نظر هست. همیشه بین مردم انتقاد هست ولی خب فوتبال یک ورزش جهانیه و این امری طبیعی است.

سوال بعدی من دو بخش داره؛ بخش اول اینه که یک‌سری اخبار منتشر شد که شما در یک جلسه با مدیران یکی از باشگاه‌های ایرانی بود، شرکت کردید؛ و بخش دوم اینه که چرا از تمدید قرارداد با تیم ملی عمان یک ماه پیش از اتمام قراردادتون امتناع کردید؟
برانکو: من نزدیک به ۲۳ سالی می‌شه که در ایران حضور دارم. هم به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی و هم به‌عنوان سرمربی باشگاه در این کشور کار کردم و دوستان خیلی خوبی دارم. ۱۰ سال خیلی جذابی بابت این مدت سپری کردم و همچنین از لحاظ ورزشی نتایج خوبی هم کسب کردم. این نشست و جلسه فقط یک جلسه دوستانه بود و پذیرای آن‌ها بودم به‌عنوان یک دوست و چند سؤالی هم از آن‌ها داشتم و ترجیح دادم تا پایان مسابقات با کسی در مورد چیزی صحبت نکنم.

مسابقات تمام شد. آیا این دوستان از باشگاه پرسپولیس بودند؟ برای مذاکرات در مورد این قرارداد؟ مسابقات امروز تمام شد.
برانکو: بله... بله... از این باشگاه بودند، ولی من بهشون گفتم که تا پایان مسابقات دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. تا زمانی که کارم رو با تیم ملی عمان تمام کنم و قدم بعدیم رو مشخص کنم. من افتخار می‌کردم که سرمربی این تیم بمونم و دلیل این صحبت نتایج مثبتی که با این تیم داشتم. حضور ۴ ساله من در فوتبال عمان هم نشون دهنده اینه که اونا هم از من راضی بودند و خب الان وقت جداییمان رسیده است.

آیا آینده آقای برانکو می‌تواند باشگاه پرسپولیس ایران باشد؟
برانکو:در حال حاضر این سوال سختیه، ولی همه‌چیز ممکنه، چون هنوز مربی جدیدی پیدا نکردن.

سپتامبر گذشته، فدراسیون فوتبال عمان خبر داد که با برانکو برای تمدید قرارداد تا مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ ادامه خواهند داد. چه اتفاقی افتاد بعد از اون تفاهم تا به امروز و چرا تمدید نشد؟
برانکو: در مورد تمدید صحبت کردیم، ولی خب ممکنه که منتظر نتایجمان در این مسابقات بوده باشند و شاید بعد از این نتایج تصمیم گرفتند که قرارداد رو تمدید نکنند. من و کادر فنی‌ام به شخصه بابت این دستاورد، عملکرد و کارمون تا آخرین روز خوشحالیم. این امری است که هر آدم حرفه‌ای باید انجام می‌داد.

سؤال آخر؛ آیا فدراسیون فوتبال عمان تمام امکانات رو برای شما در جهت موفقیت فراهم کرد؟
برانکو: بله کاملا و من از آقای شیح سالم رئیس فدراسیون فوتبال عمان تشکر می‌کنم و نمی‌تونم اعتراضی بکنم، چون همه شرایط رو برامون فراهم کرده بودند و نقدی بابت این موضوع ندارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->